~MArI KitE Mulakan Dgn BisMiLLah~

Sabda Rasulullah s.a.w: "Setiap urusan yang penting akan putus berkatnya jika tidak dimulai dengan ucapan بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
Contact us :: ZuL-0176248387 to get MINYAK LINTAH TRADISI GUNUNG ASLI product... Wink!!!

Feb 10, 2009

????????


hye..uit...arini aku xde mood.dr tghari td smpi la saat nie(6:07pm) aku mmg xde mood..huhhh.Mlm nie dlm ati ini cm nk g mamak 24Hr yg dkt2 umah aku nnt(hrp2 trcpai ngn ader owg nk tmankn aku,heh).harap2la jgk ader sinar pd arie esoknyer utk aku trsnyum girang mnjalani idup ini(ayat poyos).lastly arini kne stayback smpi kol 730 dlm keadaan aku xde mood(heh, lg satu hal..)....huhuuhuhuhuhu
p/s : adek umah aku confirm(6:13pm) tmankan aku mkn roti cnai..yey(ader sinar sdikit...heh)


2 comments:

Jom komen-komen....