~MArI KitE Mulakan Dgn BisMiLLah~

Sabda Rasulullah s.a.w: "Setiap urusan yang penting akan putus berkatnya jika tidak dimulai dengan ucapan بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
Contact us :: ZuL-0176248387 to get MINYAK LINTAH TRADISI GUNUNG ASLI product... Wink!!!

Mar 19, 2009

Kucin2 Aku

id : Cm234
naMe StuD : CoMeL

hahah..yg terjuntai2 tue aku ltak daun kering,asik maen jer kjer dierowg nie.Gram gler tgK,aku blk ghumah kje aku mmerhatikn glagat dierowg,lege rsenyer. ;)


Pusat Latihan AmaLi makhluk Kcil ini..



Id : TM123

Name StudenT : TompoK
(Xmao D ganGGu)


lagak Sprti aku mao kuarkN mrk..




TomPok Lg,suke ke hulu ke hilir ble mse aku nk tgkaP geng2 dier yg len(cboKs tol!)




~~Abu~~

(coz warne bule dier klabu)



~~comot~~
(mmgla comot cz warne ble dier colourful,heh)



aku ader 4 kuciN d ghumah..lincah yg amat..mkn ikan yg dmasak pindang(taruk asam ngn garam) n xpom friskies



kucin2 aku name dier abu, comel, comot n tompok..hehehe..comel sgguh

No comments:

Post a Comment

Jom komen-komen....