~MArI KitE Mulakan Dgn BisMiLLah~

Sabda Rasulullah s.a.w: "Setiap urusan yang penting akan putus berkatnya jika tidak dimulai dengan ucapan بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
Contact us :: ZuL-0176248387 to get MINYAK LINTAH TRADISI GUNUNG ASLI product... Wink!!!

Jun 16, 2009

TodaY is My BesDaYYyy..hOOraYY!! 16 JUNe

arini dh genap umo aku 25thn..bnyk benda dh blaku spnjg idup aku. Yg manis,pahit,masin,masam n tawar(saper nk tmbh2 lg,silakan..) tlh blaku dlm idup aku, quite challenging..

Kpada shbat2 aku yg wish, aku ucapkn trime kasih bnyk2...muahhh...

Harapan aku supaya hari2 yg mendtg mnjd lbih baek drpd sblomnya n aku pom nk tranform gak(jd tranformer,,hahahah).Mudah2an niat aku yg murni ni akan trcapai,samer2la doakan...aminnn....

kepada mak ayah,trime kasih kerna sokongan yg x berbelah bagi pd anakmu ini,sentiase bg smangat dan xputus2 berdoa supaya anakmu ini berjaya.Maapkn segala salah silap anakmu ini...syg mak ayah..

lastly, semoga aku berjaya menempuh liku2 idup yg mkin mncbar ini ;)

Yey...25 thn!!
;)

2 comments:

  1. Kin... selalu kak marini bukak empty jeeee... ni dah ada isi..

    Happy belated besday....

    Sorry, tak ingat uhuhuhhu... Sayang kin selalu.. tau.

    ReplyDelete
  2. hehehe..thank 4 d besday wish kak marini syg..muahhhhh..lmer xbborak ngn kak marini...nnt ble2 sy dtg ye

    ReplyDelete

Jom komen-komen....