~MArI KitE Mulakan Dgn BisMiLLah~

Sabda Rasulullah s.a.w: "Setiap urusan yang penting akan putus berkatnya jika tidak dimulai dengan ucapan بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
Contact us :: ZuL-0176248387 to get MINYAK LINTAH TRADISI GUNUNG ASLI product... Wink!!!

Jun 20, 2008

~~ GhinDu ~~

rindu tol aku kt adek aku yg sorang tu, 'Muhamad Nawawi bin Mohamad Ali' 2...skrg nie snyap jer..mlm nie or mggu nie aku nk kol dier..if aku blk umah msti mbebel kt dier..'awi,,wat math ttiap arie..'..hehehe.riso aku tgk dier nk spm th nie..'Mudah2 an dier bjaye dgn suksesnyer also for my big bro' 2..xrmi adik bradek aku, 3 org jer..prangai len2 sgguh...seb baikla mak ayah aku org yg sba..sba dgn krenah2 anak2nyer..huhuhu..taula nnt ble dh jd maka ayah n ade anak2 sndri.lom ader..so cnnot feel it but i know it's not easy to raise a child..mudah2 an dpermudahkn..ble pk2, aku nie nkal sgt(it real,for those who do not know me, i dun think they believe dis statement ;) ) takot gk anak2 kut prangai aku nnt, umo skrg bknnyer bdk2 lg, dh mningkt dwase so kne la gak pk2 kn..bknnyer mudenyer smpi ble2..

aku kne build career aku, takot gak, we do not know wat happen next..but i believe dat, do d bes wat eve u r doin..aku kne blaja idup bdikari..skrg nie pom dh rse peritnyer..it's not like perit xmkn or xde duit lgsung but now i know it's not easy to get money w/pn kte bkerje keras for it...duit bkn sgale2nyer but the reality we need money to live..aku harap ble dh bkluarga nnt, prncangan idup nnt lbih trprinci n sistematik dr skrg..mean dat sng la skit, dpt kongsi sgalenyr..giv n take like my dad said..eh, dh tlari dr tajok nie..heheh



No comments:

Post a Comment

Jom komen-komen....