~MArI KitE Mulakan Dgn BisMiLLah~

Sabda Rasulullah s.a.w: "Setiap urusan yang penting akan putus berkatnya jika tidak dimulai dengan ucapan بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
Contact us :: ZuL-0176248387 to get MINYAK LINTAH TRADISI GUNUNG ASLI product... Wink!!!

Jun 16, 2008

JwB Soklan pekSe ;)

7 fakta mengenai diri aku sebagai nurul shikin..

1) Aku selalu nmpk mngantoks>> tp aku sllu tahan ngntoks aku tue,time tdo ttp samer kol 12 so ngntoks aku akan bsambong utk keesokkan arienyerr..hahahahahhah
2) aku ske mkn..tp tgh nk kurangkn mkn skrg nih...(chayok2 kt aku)
3) aku kuat majok tp sng gilerr nk ok blk..catat sjarah gak maybe dlm bbrp minit jerr...hahha..aku no hal..mls pk
4) xske gler org kenekn aku..(jatuhkn air muke aku) sjer la 2 nk cr psl ngn aku..huh..
5) aku suke bnde2 yg comel..bnyk tol mngidam..bli yg trmampu jer skrg nie..hehehe
6) aku xle duk kt sblh org tensen(sorie geng) ble dier dh ok..aku dtg blk..bkn aper,,takot mnjalar ke salor darah aku jer..nnt gado lak..bahaye tue..
7) aku ske sgt kuar dgn org yg aku syg..

7 perkara yang menakutkan aku sebagai nurul shikin..

1) ble bgn lmbt...waaaaaa..aku xske jd org yg trlmbt skali(sggup siap stgh jam lbih awal..)
2) takot ttdo ble drive..kn aku kuat ngntoks..tp stakat nie alhamdulillah..smuenyer slmat.(ble pgang stereng,aku ok jerr ;)
3) kje xsiap..aku xske btol bende nie blaku(tp nk wat cmner if aku trluperr..heheh)
4) ble ssuatu mslh tue berpunce dr aku(pdahal aku xprasan pom aku yg pnyebabnyerr..huhuuhu..bhaye..)
5) aku mara pade org yg xbslh(pdahal aku marah pd bende len) cian dier...maafkn aku..
6) aku jd benci kt org..(hermm...sllu bende nie trjadi kt aku ble org tue krenyerr xknal dek untung..)aku pnah kener...aduhh...sakit gler ati aku,,xmo la smpi bnci kt org,tp dier buat kt kiterr..wat i wan 2 say..
7) aku mnjadi seorg yg xtakot pada dose..ya Allah..ampunila aku..

7 lagu yang diminati oleh nurul shikin

1) Tak bisakah by peterpan
2) ol linkin park song
3) i promise u by n'sync(heheh,bnyk gal lgu group nie yg aku ske)
4) rama-rama by ella
5) permintaan hati by letto
6) buat sang puteri by spider
7) keabadian cinta by anuar zain

7 perkara(material-plastik) yang amat bernilai buat nurul shikin..

1) brg yg org trsyg kc..
2) kete aku
3) teddy bear aku(nk tdo kne pluk dier..)
4) aku nyerr sound speaker..woo..aku bli mse time blaja..2 jela yg tggl..yg llain 2 aku xtau mner g dgn duit ptptn aku yg abis 2..huhuhhu
5) smuela brg2 yg aku bli..dpt rse cmner nk dptkn bnde tue dgn titik pluh aku sndrik...hargainyerr...
6) oppss..terluper..laptop aku..woo...x abis byr lg tue,,
7) handset..waduh2..xpnah ttgl..

7 pertama kali dalam hidup nurul shikin..

1) aku trase dsayangi oleh sseorang..very appreciate dat
2) aku mempunyai kete
3) kne anta kete service, byr itu ini..huhuhu,tanggungjwb nih..
4) keje n punye gaji sndrik
5) berjauhan dgn kluarga cz jarang blk..lgla ble ade knduri kt cni(bnyk sdare area klang) mak ayah dtg so aku xblkla bbln2 lamernyer..pling lmer 3bln kot..
6) lmer gler xmsk..if duk umah..aku rjin gak..msk jmpot2..huhuhu.. ;)
7) arini aku smbot arijadi tanpa org yg aku syg..sedih kn..nk wat cmaner..

7 orang yang AKU mahu tag..
1) lisa
2) lin
3) aini
4) zila
5) kkwn opis
6) kkwn lamer
7) org trsyg...

2 comments:

  1. Tahukah anda..
    1-shek suke sgt makan kuih dal
    2-shek bersin dgn gelombang bunyi sekuat guruh berdentum hingga bergema satu bilik.
    3-shek suke mghimpit teman2 nyer yg comey ketika tido.
    4-kaki shek bole dijadikan pelampong ketika mndi sungai.(kaki kt permukaan air, pala dlm air)

    ahaks..selamat mengenali shekk..

    ReplyDelete
  2. lin..lin..hehehhe..kok bgitu kamu sih... ;)muahh

    ReplyDelete

Jom komen-komen....