~MArI KitE Mulakan Dgn BisMiLLah~

Sabda Rasulullah s.a.w: "Setiap urusan yang penting akan putus berkatnya jika tidak dimulai dengan ucapan بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
Contact us :: ZuL-0176248387 to get MINYAK LINTAH TRADISI GUNUNG ASLI product... Wink!!!

Aug 26, 2010

PencariaN bermulA

1) Cari dgn sungguh2

2) Not Goin to turning back

3) Believe in urself

4) Doa sllu

5) Gagal skali , bkn bermakna gagal utk ke brp kalinya.

6) be Brave

BErmulalh episod utk mencari kali ini. MEncr apa? mencr kerja..:)
Actually pencarian ini d sbbkn utk LEARN new language which rite now, d language dat i use xmluas sgt pasarannya d malaysia. Aku dh pikirkn nya bnyk kali, mgkin kali ini adalah langkah pertama utk aku yakin kluar dr kepompong slamat aku skrg. Aku perlukn cabaran which cabaran itu berguna utk aku bg masa hadapan. i LIKE dis job very much n dgn langkah aku ini adalah utk mngembangkn lg permahaman aku dr sudut mengcode, kite PELBAGAIKN...chewahh ;D

Aku BERDOA agar perjalanan hidup ku d permudahkan...bgitu juga kpd yg lain..
aku BAHAGIA di cni setelah 3 thn 6bln aku di cni shingga waktu ini. TAPI bahagia xbermakna aku menoktahkn hidupku di tempat kerja ini yg bnyk mngajar aku erti TABAH, HIDUP, PENAT dan pelbagai lagi. SUKAR utk aku ungkapkn satu persatu.

Bialah MASA n REZEKi yg menentukn ke mana kaki ini akan melangkah.


Ol d BESSsssss!!!!!!!!! GAMBATE!!!!!!

2 comments:

  1. insyaallah shek................aku doakan semoga ang dipermurahkan rezeki dan berjaya mencapai pencarian ang........insyaallah.......
    amin....sahabatku...:)

    ReplyDelete
  2. thanks syg... :) muahhh

    ReplyDelete

Jom komen-komen....