~MArI KitE Mulakan Dgn BisMiLLah~

Sabda Rasulullah s.a.w: "Setiap urusan yang penting akan putus berkatnya jika tidak dimulai dengan ucapan بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
Contact us :: ZuL-0176248387 to get MINYAK LINTAH TRADISI GUNUNG ASLI product... Wink!!!

Aug 11, 2010

PicniC di ulu Yam

Salam..sblom pose, aku n rakan2 sempat berkumpul coz lmer xjmpe. Kiteorg dicide berkelah di satu sg. berdekatan dgn ulu yam. Aku lupe d exactly name for dat place..hehehe

Aku dcide nk bwk agar2 jagung which aku wat dgn hubbyku dier mmg terer tlg di dapo, slain itu mknn kami di sana seperti mihun, ikan, ayam n hotdog bakar..jajan, air minuman panas n sejokkss dan juga buah - buahan. aku ngn lin smpi lewat skit dr masa yg d janjikn coz aku tggu lin bgrak dr rumah dier..hehehe..smpi kt sner waktu zhor rsenyer..

Suami mao lakukan terjunan, aku lak sebok bersembang

Aksi peace kami berdua

Lapo Time ;D









1 comment:

  1. eehhehee....best kan shek...nanti kite gi lgi yek ramai2.....

    ReplyDelete

Jom komen-komen....