~MArI KitE Mulakan Dgn BisMiLLah~

Sabda Rasulullah s.a.w: "Setiap urusan yang penting akan putus berkatnya jika tidak dimulai dengan ucapan بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
Contact us :: ZuL-0176248387 to get MINYAK LINTAH TRADISI GUNUNG ASLI product... Wink!!!

Nov 24, 2010

LaYan~~~

erm.....pe yg nk aku share ni baekla tuk ati2 yang gelap..ahakz...jgn terase sgt yek..ckit2 je ok..haah..sesekali layan lagu berunsur keislaman ni layan gak...sejuk ibuku mengandung...
layan punye layan teringat kat org yg susah strive 4 their life...ape yg kite mampu buat, hanya berdoa dan bersyukur atas nikmat yg Allah beri...hidup kat Malaysia ni lebih baek dari hidup kat Palestin terutamenye...so, jgn lupela utk sentiase bersyukur..walaupun kekadang tu, tetiap bulan menghitung duit dlm simpanan, cukup ke tak cukup ni...nak beli ini, nak beli itu. kalau boleh sume nak beli...aku pon terikut same...hahah...ni baru berdue, belom lagi bertige...kang bile dh bertige lagila byk nk berfikir...berempat, berlime apatah lg..sbgi isteri, aku sentiase beringat agar berjimat cermat...kalau bole, nk je slalu menolong suamiku...yela, keredhaan suamikan penting tuk isteri...sesekali jgnla derhaka kat suami, meleter ke...hehe..rase ade je buat kot..nasibla cik abg aku ni co0L orgnyer...marah2 pon, nnti dpujuk...bertambah syg aku kat dier...hehehe..jgn jeles ye...
dhla...dh merapu..hahah, clip psl laen, merapu psl laen....kang jadi mak nenek baru taw....ermm....jomla layan clip.....muge2 kite semua dirahmati Allah...aminnn....


No comments:

Post a Comment

Jom komen-komen....