~MArI KitE Mulakan Dgn BisMiLLah~

Sabda Rasulullah s.a.w: "Setiap urusan yang penting akan putus berkatnya jika tidak dimulai dengan ucapan بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
Contact us :: ZuL-0176248387 to get MINYAK LINTAH TRADISI GUNUNG ASLI product... Wink!!!

Dec 7, 2010

AwaL muHaRam HoLiday..


Firstly, slamat awal Muharam 1432 hijrah..muge masuk je thn baru ni, kite berazam tuk merperbaiki diri, memperbykkan amal ibadah...xkan nk tunggu tue baru nk kuat beribadah kot...harap2 jgnla...aku pon berdoa agar dipermudahkan rezki yang baek2, yg halal, dipanjangkan umur dgn segala amal kebaekan, dipermudahkan urusan didunia n diakhirat, dikurniakan kebahagiaan hidup bersama hubbyku n familyku...Harap2 korang sume punya doa sepertiku....
Pada cuti umum harini, xde aktiviti sgt pon yg aku wat...byknyer berada dirumah...family firstla katakan...heheh...bangun lmbat pagi td...mlm td g tgk ngangkung...best..klakar giler...rase cam nk tgk lagi je...walaupon duk barisan paling depan..abis mendongak...hahah..blk umah je sakit tengkuk...tp berbaloila, cite pon best..abis satu panggung gelak...cam tgk kat umah je rasenyer...sblom tgk wayng de party ckit...farewell party utk diriku sempena meninggalkan XYbase...cdih..menitis gak airmateku, yele nk tinggalkan kwn2 kerja ku...dh lame kerje bersama..de dlm 3 tahun..kalau korangla...korang cdih x...sebenarnye, xnak cite lagi pasal farewell ku...nnti aku coretkan dlm post yg berikutnyer...aku nk cite pe yang jd harini...public holiday semperne awal muharam...aku ngan hubby bgn lmbt pagi td, bangun2 je dh tghari..trus bangun....standby nk masak tuk lunch...xdela special sgt, cume wat tumis kacang buncis ngan ikan bakar...almaklumla, isteri yg bekerja, jarang skali memasak dirumah...mase yang de ni, aku gunekan sebaek2 nyer mempraktikkan skil memasak aku...ahakz...petanglak, aku ngan hubby g Alam central, jejalan tgk laptop...tgk punyer tgk...terambang matelak..byk laptop2 baru, nk kate murah, xpastila...tp rase harge standard kot...yeyeh, at last, terbelila 1 laptop...brand acer...xpela, nnti nk keje kat tmpt baru, leh gune laptop baru..hehehe...laptop lame telah ku pulangkan ke XYbase, company lame ku...cdih jek...laptop yg byk berjase kat aku...dari aku zero knowledge pasal coding, smpila de knowledge...tp x dela byk sgt,still need to study....alhamdulillah, ilmu yg ade padaku ini akan digunakan mase aku kerje kat tempat baru nnti...chayok2 padaku....Gambate...agi idup agi ngelaban...... :)




No comments:

Post a Comment

Jom komen-komen....